מדיניות משלוחים והחזרות

המידה לא תואמת? התחרטת מכל סיבה שהיא?

אדיקט מאפשרת החלפה או החזרה של פריטים שלא נלבשו ולא הוסרה מהם תווית המחיר המקורית ושלא נעשה בהם כל שימוש .

באריזה שבה נשלח הפריט נמצאות כל ההוראות שצריך כדי לשלוח בקלות את הפריט חזרה אלינו – החזרת המשלוח למחסן החברה.

במדבקה שמצורפת לחבילה יש לבחור האם ברצונך-

במקרה של החזרה–  ניתן לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה עד 14 ימי עסקים או זיכוי כספי תוך 48 שעות (2 ימי עסקים) לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה תקבל הלקוחה החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או החזר כספי בסכום של 100 ש”ח- הזול מבינהם . בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל.

* זיכוי יינתן לאחר החזרה לסניף הדואר הקרוב תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט וצירוף של מספר מעקב, ללא מספר מעקב לא נוכל לבצע זיכוי לאשראי.

החזרה/ החלפה בחנות –  ניתן לבצע החלפה/ החזרה של המוצרים בחנות שלנו, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה ובתנאים שצוינו מעלה הנוגעים למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו. זיכוי לאשראי ינתן באמצעות שירות הלקוחות של האתר בלבד. ניתן להשיב את המוצר בחנות ולכתוב לנו מייל שאתם ממתינים לזיכוי זיכוי כספי ואנו נדאג לטפל בפנייה.

בימי מבצעים/סוף עונה/ פריטים בהנחה תינתן החלפה עד 5 ימי עסקים.

 *  לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

*  לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו.

* אין אדיקט אחראית על החזרת המוצרים באמצעות חברת דואר ישראל.

אספקה ומשלוחים

משלוח עד הבית – המשלוח מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה בהתאם לכתובת שציינת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. המשלוח יגיע אלייך בטווח של 3-5 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג). השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מול הלקוח. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ביום שלמחרת.

אנו ממליצים לעבור על טופס אישור ההזמנה במייל ולראות שכל הפרטים נכונים ומעודכנים- הכתובת למשלוח וכן מספר הנייד להתקשרות עם השליח.

איסוף מחנות– המשלוח שלך אמור להגיע לחנות אדיקט עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה (שימו לב- יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). כאשר החבילה מגיעה לחנות אנחנו שולחים מסרון לעדכון הלקוח. אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה, טרם קבלת הודעה מהחנות המאשר הימצאותה. אם לאחר 5 ימי עסקים המשלוח עוד לא הגיע לסניף, ניתן ליצור איתנו קשר במייל ונשמח לבדוק זאת עבורכם.

עלות המשלוח– בקנייה מעל 300 ש"ח באתר המשלוח הוא ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 300 ש"ח יחוייב הלקוח בדמי משלוח בגובה 20 ש"ח בעת ההזמנה. בבחירת איסוף עצמי אין חיוב נוסף של דמי משלוח.

* משלוח ללא עלות לא חל במקרים של שימוש בקרדיט לאתר/גיפט כארד, על כן תהיה עלות של 20 ש"ח עבור המשלוח.

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. ביישובים אלה המשלוח יגיע אלייך בטווח של 8 ימי עסקים.