- כללי
1.1.
אתר החברה (להלן: “האתר“) הנו אתר על רשת האינטרנט המהווה חנות מקוונת למכירת מוצרים ושירותים לצרכנים בישראל. בעלת האתר ומפעילתו היא חברת “אדיקט נ.א בע“מ“, ח.פ. 515583011 (להלן: “החברה“).
1.2.
פעולה באתר הנה כל פעולת הזמנה או רכישת מוצרים ו/או שירותים אחרים המוצעים באתר ככל שמוצעים (להלן: “פעולה“).
1.3.
תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה – וההפך.
1.4
הוראות תקנון זה יחולו על כל פעולה שתעשה על ידך באתר, ותהווה את הבסיס המשפטי בכל עניין שבינך לבין החברה. עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון. גלישה ו/או כל פעולה באתר, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
1.5.
יודגש, כל אדם המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו ו/או על פי כל דין
1.6.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. נוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הוא הנוסח הקבוע בכל עת.
1.7.
המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
1.8.
החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
1.9.
החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהן או קשורה אליהן.
1.10.
הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת שהושלם תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים טרם השלמת תהליך ההזמנה, יחויב המשתמש באתר לפי המחירים המעודכנים.
1.11. מבצעים והטבות
החברה תהיה רשאית (אך לא חייבת) להציע למשתמשות האתר, מעת לעת, מבצעים והטבות. מבצעים והטבות אלו ינוהלו בהתאם להוראות הדין, להוראות תקנון זה וכן להוראות שיתפרסמו באתר, מעת לעת. החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לשנות מבצעים והטבות, להפסיקם או להאריכם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות הדין.
קבלת מתנה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד למשתמשת.
יובהר כי, לקוחה שרכשה פריטים במסגרת מבצע תקבל זיכוי לאתר ו/או החזר כספי (בהתאם לפרטים המצוינים בתקנון) עפ”י המחיר בו נרכש הפריט.
1.12.
תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו“ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
1.13.
החברה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר הם מוזלים ממחירי הפריטים בנקודות מכירה ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר מוזל.
- הזכות/כשרות להשתמש באתר
2.1.
רשאי להשתתף בהליך המכירה על מנת לבצע פעולות לרבות רכישות, כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:
2.1.1.
המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. כלומר המשתמש מצהיר כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר.
2.1.2.
המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע“י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל.
- אופן המכירה
3.1.
החברה מאפשרת לך לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר.
3.2.
עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג “דף פעולה“, המוצר או השירות המוצע למכירה, ומחיר המכירה (להלן “דף הפעולה“).
3.3.
כדי לבצע הזמנה של מוצר יש תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות. לאחר מכן, יש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי (להלן: “טופס ההזמנה“), ואז הופך המשתמש ל“מבצע הפעולה“. כדי שההזמנה תבוצע במהרה וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק.
3.4.
לאחר ביצוע הפעולה יתבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה ולאחר קבלת אישור מחברת האשראי וביצוע פעולת ה CHECK OUT ע“י הלקוח, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה, ובשים דגש כי, עסקת הקנייה תשתכלל רק לאחר שהחברה תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנוהלי העבודה הקיימים בינן לבין החברה. אישור על ביצוע ההזמנה יישלח בדואר אלקטרוני.
3.5.
האתר עושה שימוש במערכת הצפנה בתקן PCI-DSS החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3.6.
יובהר ויודגש, משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את החברה. רישומי מחשב עיבוד הנתונים של החברה, המנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות באתר כאמור, יהוו ראיה לכאורה לאמור בהן.
3.7.
חיוב מבצע הרכישה בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר ביצוע הרכישה.
3.8.
חשוב: הגשת פרטים כוזבים ביודעין עלולה להוות עבירה לא חוקית. כנגד המוסר פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ו/או פליליים, בנוסף תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לחברה עקב שיבוש הליכי המכירה.
3.9.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע“י חברות האשראי יקבל מבצע הרכישה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הרכישה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החברה. לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולת הזמנה ורכישה תחשב כמושלמת רק לאחר אימות פרטי האשראי ואישור התשלום ע“י מבצע הרכישה וחברת האשראי. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע“י חברת כרטיסי האשראי. ללא אישור סופי מחברת האשראי על אישור העסקה, תהיה ההזמנה בטלה והחברה לא תהיה מחוייבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת המוצר במלאי.
3.10.
ניתן להשלים את הרכישה ע“י מסירת פרטי אשראי למוקד ההזמנות הטלפוני של החברה. במקרה כזה תחשב פעולת ההזמנה כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע“י מבצע הפעולה וקבלת אישור חברת האשראי. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק ממועד אישור העסקה ע“י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש, היה והלקוח בחר באפשרות שייצור קשר טלפוני לצורך ביצוע קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא פנה טלפונית ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של החברה בתוך 7 ימים ממועד הפניה, תהייה החברה זכאית לבטל את ההזמנה.
3.11.
אישור פעולת הרכישה והתחייבות החברה לאספקה, מותנית בכך שהמוצר זמין במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. יובהר שגם אם לא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג‘. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח.
3.12.
החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל השתתפות של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות, או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר.
- שיטת המכירה
4.1.
המכירה באתר הינה בשיטת מכירה רגילה לכל דבר ועניין. מכירה רגילה היא מכירה של מוצרים במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי. המשתמש בוחר מוצר ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר.
4.2.
במכירה רגילה המשתמש רשאי לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באמצעות הטלפון. לצורך כך עליו להשלים את הליך המכירה ולבחור ב“אופן התשלום” את האפשרות להשלים את פרטי כרטיס האשראי בטלפון דרך מוקד ההזמנות של החברה. מכירה תחשב כהושלמה רק לאחר שנוצר קשר טלפוני בין נציג החברה לבין המשתמש, המשתמש מסר את פרטיו וקיבל אישור הנציג כי המכירה הושלמה.
- מועדי אספקה, הובלה ומשלוח
5.1.
החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל שהקלדת בעת ביצוע הרכישה. החברה תפעל כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף הפעולה של המוצרים או השירותים. החברה מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
5.2.
החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי–אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה לרבות שביתות, השבתות וכיוצ“ב.
5.3.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החברה תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש.
5.4.
המוצר הנרכש יסופק באמצעות חברת שילוח חיצונית לבית הלקוח תוך 1-5 ימי עסקים לא כולל יום הזמנת המוצר. לישובים חריגים הנקבעים על פי רשימת הישובים החריגים של חברת המשלוחים (לרבות ישובים / מושבים / קיבוצים) זמן אספקת המוצר הוא עד 8 ימי עסקים לא כולל יום הזמנת המוצר.
5.5.
מועד אספקת המוצרים/שירותים המפורט בדף הפעולה הוא בימי עבודה הנספרים מיום ההזמנה שהוא יום קבלת האישור לעסקה מחברת האשראי של הלקוח (ימי א‘ עד ה‘, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג). החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.
5.6.
ויודגש כי, בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר לחברת השילוח, כפוף ביטול העסקה לכך שמבצע הפעולה יחזיר את הפריט/פריטים שנרכשו באריזתם המקורית, כשהיא שלמה ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא באמצעות שליח על חשבון הלקוח למרכז ההזמנות של החברה, גם אם טרם עברו 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה.
- שירות לקוחות
6.1.
בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי השירות בחברה דרך עמוד ״צור קשר״ באתר ו/או באמצעות info@addictonline.co.il .
זמן מענה לפניות באמצעות צור קשר ובאמצעות המייל הינו עד 2 ימי עסקים לא כולל יום הפנייה.
6.2.
פרטי היצרן או היבואן יופיעו על גבי המוצר שישלח אליכם. במקרים בהם המידע לא זמין ניתן לפנות לחברה דרך טלפון, או אי מייל שירות לקוחות שיצוין באתר
6.3
ניתן לפנות אלינו בשמחה לשירות הלקוחות שלנו :
6.4.
נציגי שרות לקוחות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל פניה או שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה או לגבי מוצר המוצג באתר ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה מהירה וקלילה
- ביטולים
7.1.
מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“), כפי שיפורט להלן, למעט ברכישת פריטים מסוימים, המפורטים בסעיף 15ג(ד) לחוק הגנת הצרכן ואשר בהם, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה.
7.2.
ביטול עסקה/מכירה ע“י לקוח לפני משלוח המוצר:
7.3.
במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה/מכירה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה בטלפון לשירות לקוחות, או באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני info@addictonline.co.il בכפוף לחוק הגנת הצרכן ומדיניות החזרות וביטולים של החברה שתשתנה מעת לעת ומוצגת בעמוד מדיניות החלפות וביטולים.
7.4
ביטול הזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה לחברת השילוח) לא יחויבו בדמי ביטול.
- ביטול לאחר משלוח המוצר:
8.1.
במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו יוכל לעשות זאת דרך דואר ישראל או באמצעות פורטל ההחזרות שלנו דרך האתר. באמצעות מדבקת הגוביינא ודף ההחזרה שמצורפים לחבילה, בכפוף לחוק הגנת הצרכן ומדיניות החזרות וביטולים של החברה שתשתנה מעת לעת. ומוצגת בעמוד מדניות החלפות וביטולים.
8.2.
החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר והמוצר באריזתו המקורית ובאריזה שבו סופק. בכפוף לתנאים המפורטים לעיל החברה תספק החזר כספי עם גביה של 5% דמי ביטול או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם. החברה לא תגבה דמי ביטול במידה והביטול מתבצע כתוצאה מפגם בפריט.
8.3
החזר כספי שינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי איתו בוצעה העסקה, בניכוי דמי ביטול ודמי המשלוח (ככל ששולמו), ובהתאם ללוחות הזמנים של חברות האשראי.
למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
8.4
החזר כספי יופיע בפירוט האשראי עד 15 ימי עסקים ממועד ביצוע ההחזר הנקבע עפ”י מועד שליחת חשבונית החזר במייל.
8.5
לקוחה אשר בוחרת באופציה של קרדיט באתר עבור החזרת מוצר ומממשת אותו ברכישה נוספת באתר / ברכישה בחנות, במידה ותרצה להחזיר את המוצרים אשר נרכשו במימוש הקרדיט – הלקוחה תקבל קרדיט באתר בלבד.
כמו כן, במידה והלקוחה ביצעה הזמנה באתר באמצעות גיפט קארד ובחרה להחזיר פריטים הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט באתר בלבד ולא באמצעות החזר כספי.
8.6
לקוחה אשר בחרה באופציה “קרדיט באתר” תהיה רשאית לבקש החזר כספי בהתאם לתקנון האתר עד 15 ימי עסקים מיום קבלת הקרדיט.
8.7
משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח – 1998) (“אדם עם מוגבלות”) או מי שמלאו לה 65 שנים (“אזרחית ותיקה”) או מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לה תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה (“עולה חדשה”) תהיה רשאית לבטל עסקה לרכישת מוצר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמשת, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
ביקשה משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לבטל עסקה כאמור לעיל, תהא רשאית החברה לדרוש מאותה משתמשת להציג תעודה המוכיחה שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה.
בוטלה עסקה על ידי משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה על ידי מסירת הודעה לחברה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, כאמור, תשיב החברה לידי אותה משתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכון מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם.
8.8
בגדי ים ניתנים להחלפה/החזרה, כל עוד לא נעשה שימוש ובתנאי שהפריט תקין
ניתן לקבל החזר כספי ב(ניכוי של 5%) בגין הפריט ו/או קרדיט למימוש בחנות ו/או באתר האונליין בסכום אשר שולם על ידי הלקוח באתר בעת הרכישה לאחר ניכוי של דמי המשלוח ששולמו על ידי הלקוח.
ביטול עסקה בהתאם לפריטים אשר ניתנים לביטול ו/או החלפת מידה של בגדי הים או החזרתם כנגד קרדיט לשימוש בחנות ו/או באתר האונליין ו/או החזר כספי (בניכוי של 5%), יבוצעו באמצעות משלוח הפריט לכתובת המחסן הלוגיסטי של החברה או הבאתו לחנות בהתאם לתקנון האתר ולמדיניות ההחלפות/החזרות הכללית הנהוגה באדיקט.
כפי שמתעדכן מעת לעת בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ובתנאי שהפריט במצב תקין ולא נעשה בו כל שימוש.
שובר הזיכוי (קרדיט לחנות ו/או לאתר) ו/או זיכוי כספי יינתן בתנאי שהפריט חזר ללא שימוש ו/או פגם ועם התווית שעליו כפי שהתקבל מאדיקט. במידה והפריט חזר שלא כאמור בסעיף זה- הלקוח לא יהא זכאי לזיכוי כלשהו (לא כקרדיט לאתר/לחנות ולא זיכוי כספי)
- ביטול כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:
9.1.
על הלקוח לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו בטרם הסרת הטיקט מהפריט. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 3 יום מיום קבלת המוצר, על–ידי הודעת ביטול בדואר אלקטרוני info@addictonline.co.il לשירות הלקוחות של החברה, הכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981.
- ביטול מכירה ע“י החברה והפסקת פעילות האתר:
10.1.
בכל מקרה אשר בו, מחמת “כח עליון“, נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלו, תהא החברה רשאית לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם, בסעיף זה “כוח עליון” משמעו כבמקובל על פי דין ולרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני.
10.2.
במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כוח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות האתר.
10.3.
מבלי לגרוע מן האמור לעיל, הרי שאם לאחר סיום מכירה התגלה כי המוצר ו/או השרות אזל מהמלאי, רשאים החברה לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה מכירה כאמור החברה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, הוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי.
10.4.
במידה ותחול טעות בהדפסה, בתיאור המוצר ו/או השירות, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר/שרות או בכל חומר הדפסה אחר, או בקבלת הנתונים ממגיש ההצעה, רשאית החברה לבטל את הרכישה הספציפית ולזכות את הלקוח בהחזר כספי מלא.
10.5.
מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 החלות והתקפות במועד העסקה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.
- אחריות ושרות
11.1.
החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
11.2.
נפלה טעות קולמוס בתיאור הבגד, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
11.3.
תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
11.4.
בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
11.5.
החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות האתר.
כל התכשיטים שלנו מגיעים עם 12 חודשי אחריות על המוצר.
האחריות היא מיום הרכישה ויש לשמור על קבלת הרכישה.
האחריות אינה כוללת שברים, שריטות ואבדות.
בנוסף, אינה כוללת הצהבה ו/או השחרה של המוצר.
11.6.
הנהלת החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
11.7.
הנהלת החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-5017825, או בדואר אלקטרוני info@addictonline.co.il והנהלת החברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
11.8
אין אחריות לאביזרים הנלווים לבגד/ נעל כמו : שרשראות, אבזמים , ניטים וכו’…
- קניין רוחני
12.1.
כל זכויות הקניין הרוחני בחברה, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.
12.2.
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותו המפורשת של החברה מראש ובכתב.
12.3.
אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע”י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.
12.4.
החברה מאשרת לפרסם נתונים מתוך הנתונים המתפרסמים באתר באתרים של צד ג’, בכפוף לכך שמקור המידע יישמר ויצויין במפורש שהמידע / צילום נלקחו מאתר החברה. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה.
12.6.
אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתו לכך מראש ובכתב.
12.7.
השם החברה וכן שם המותג (החברה) של האתר, סימני המסחר ב החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו), שמה של החברה וסימני המסחר שלה – הם כולם רכושו של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
12.8.
אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקנייה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד.
- שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש
13.1.
מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ”י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו של הלקוח למסירתם. מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברה לספק את המוצרים ו/או השירותים ללקוח וללמוד מהלקוח על גמירות הדעת שלו בנוגע לרכישת המוצרים ו/או השירותים.
13.2.
בעת שימושך באתר נאסף מידע הקשור אליך. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמך, בכתובתך, מוצרים ושירותים שרכשת, אמצעי התשלום ששימשו אותך, וכיו”ב. פרטים אלו ישמרו במאגריה של החברה. הנך מצהיר כי ידוע לך שלא חלה עליך חובה על-פי חוק למסור מידע זה לחברה, וכי המידע נמסר מרצונך ובהסכמתך, לדוגמה בעת רישום לאתר או ביצוע רכישה. חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר בצירוף פרטיך. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם אלא אם כן הדבר נדרש עפ”י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. החברה תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן שירות.
13.3.
החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI אך בקיום מקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת במערכת PCI לצורך סליקת כרטיסי אשראי.
13.4.
בעת ההרשמה לאתר ובעת הזמנת מוצרים, יתבקש הלקוח למסור את פרטיו האישיים האמיתיים, ביניהם: שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, קומה, כניסה, הערות ומידע בנוגע לפעולה אותה מתבקש השליח לעשות במידה והנמען אינו בבית, אמצעי תשלום ופרטים מזהים נוספים, כפי שיידרשו מעת לעת. מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, נתוני אמצעי התשלום שלך לא ישמרו במאגר הנהלת האתר וישמשו רק לצורך השלמת הזמנת המוצר שבחרת. השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא תוכל להשתמש בשירותים אלה. . ככל שתמסור מידע אישי אודותיך לחברה באמצעות האתר, הינך מצהיר בזאת כי המידע כאמור, הנו נכון אמין ומדויק וכי הנך מוסר את המידע בשמך ועבור עצמך בלבד, או שהורשת כדין למסור מידע זה עבור אחר, ובכל מקרה תהא האחראי הבלעדי למסירת מידע זה.
13.5.
יתכן שבעת גלישה או ביצוע פעולות באתר, לרבות: עיון במגוון המוצרים המוצעים למכירה באתר, יתועדו פרטי עיונך באופן אוטומטי וממוחשב, פרטים אלו משמשים את החברה לצרכי בקרה והתיעלות ניהולית ושיווקית מול הלקוחות.
13.6.
יתכן וחלק מהשירותים באתר טעונים הרשמה. במסגרת תהליך ההרשמה תידרש לבחור שם משתמש וסיסמא שיזהו אותך בעת השימוש. הנהלת האתר רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות או אחרות. שמור על שם המשתמש והסיסמא בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם. הקפד להחליף את הסיסמה בתדירות גבוהה ככל
13.7.
הפרטים שימסור הלקוח והפרטים שייאספו לגביו במהלך השימוש באתר, יישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר. השימוש באתר ואישורך של מדיניות הפרטיות מעידים על כך כי הלקוח המשתמש מסכים שפרטיו יישמרו וינוהלו במאגר המידע של הנהלת האתר. המידע שבמאגר ישמש – בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין – למטרות המפורטות להלן:
13.8.
כדי לאפשר ללקוח להשתמש בשירותים באתר;
13.9.
כדי לזהות את הלקוח במהלך כניסות חוזרות לאתר;
13.10.
כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר או במוצרים ושירותים אחרים של החברה, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים.
13.11.
לצורך רכישת מוצרים ושירותים באתר – לרבות פרסום מידע ותכנים המתאימים לך, לרבות באמצעות איפיון אישי, באתר ומחוצה לו.
13.12.
כדי לאפשר להנהלת האתר ליצור קשר עם הלקוח ולשלוח אליו מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה ומוצריה של הנהלת האתר, כמו גם מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים של אחרים. מידע כזה ישוגר אליך בהתאם להסכמה מפורשת שנתן הלקוח לכך במהלך ההרשמה
באתר או בכל עת אחרת. הלקוח יכול לבטל את הסכמתו בכל עת ולחדול מקבלת פניות וחומר פרסומי מנהלת האתר.
13.13.
לצורך יצירת קשר עמך (לרבות משלוח הודעות טקסט – SMS ) בכל אחד מאמצעי הקשר שמסרת בעת ההרשמה.
13.14.
לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים לרבות מפרסמים. מידע זה לא יזהה את הלקוח באופן אישי;
13.15.
לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש והרכישה של האתר.
13.16.
הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטי הלקוחות האישיים והמידע שנאסף על פעילותם באתר אלא במקרים שלהלן:
13.17.
ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר ולצורך מימוש מטרות השימוש במידע כמפורט לעיל, ככל שנדרש הדבר;
13.18.
אם הלקוח הפר את תנאי השימוש והרכישה באתר, או אם הלקוח יבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה;
13.19.
אם יתקבל בידי הנהלת האתר צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח או את המידע אודותיו לצד שלישי; למען הסר כל ספק החברה איננה מתחייבת להתנגד לשום בקשה לצו שיחייב אותה למסור פרטים אודות הלקוח לצד ג’.
13.20.
בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח או בין צדדים שלישיים לבין הנהלת האתר;
13.21.
הנהלת האתר תהיה רשאית להעביר את פרטי הלקוח והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשה הלקוח באתר לחברות או לארגונים אחרים הקשורים להנהלת האתר, כדוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;
13.22.
הנהלת האתר רשאית למסור ולשתף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בהנהלת האתר וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, אך היא לא תחשוף בפניהם ביודעין, או במכוון את זהות הלקוחות ללא הסכמתם המפורשת;
13.23.
בכל מקרה שהחברה תסבור כי מבירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של צד שלישי כלשהו.
13.24
אם מדובר במידע סטטיסטי אודות השימוש באתר, אשר אינו מזהה אותך באופן אישי
13.25
הנהלת האתר רשאית להתיר לחברות צד-שלישי לפרסם באתר ו/או לנהל את מערך הגשת הפרסומות באתר. המודעות שבהן צופה הלקוח בעת הביקור באתר מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את פרסומותיהן, חברות אלה משתמשות בכלים שנועדו לסייע להן בהבנת העדפות הלקוח. לדוגמה, חברות אלה עשויות להציב עוגיות במחשב הלקוח ולשבץ “משואות רשת” (web beacons) במודעות הפרסומת, או בדפי האתר. המשואות הן קבצים גראפיים זעירים בעלי מזהה ייחודי, המשובצים בדפי אינטרנט ושתפקידם לסייע באיסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתר. המידע הנאסף איננו מזהה את הלקוח, אלא רק מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניו לנושאים שיעניינו אותו. השימוש שחברות אלה עושות בעוגיות ובמשואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות זו של הנהלת האתר. לחברות הללו אין גישה לעוגיות של הנהלת האתר ולהנהלת הנהלת האתר אין גישה לעוגיות שלהן. אם הלקוח מבקש לבדוק את מדיניות הפרטיות של החברות, המנהלות את מערך הפרסום באתר, ניתן לעשות כן באמצעות אתרי האינטרנט שלהן.
13.26.
אם החברה תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתר לתאגיד כלשהו – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו;
13.27
הנהלת האתר מיישמת באתר מערכות שנועדו לאבטח את המידע באופן מיטבי, בהתאם לסטנדרטים מקובלים. בעוד שמערכות אלה מצמצמות את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, אין בהן בטחון מוחלט. לכן, הנהלת האתר לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.
13.28.
החברה נעזרת בחברות שונות המספקות לה ניתוחים סטטיסטיים אודות השימוש באתר. החברות אוספות ומנתחות מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה של המשתמשים לאתר וכיוצא בזה. המידע הנאסף הוא סטטיסטי במהותו, הוא איננו מזהה אותך אישית והוא נועד לצרכי ניתוח, מחקר ובקרה.
13.29
על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981- כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהוסמך כדין בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. פנייה כזאת יש להפנות אל info@addictonline.co.il /
13.30
למידע נוסף נא לעיין בחוק הגנת הפרטיות: http://www.knesset.gov.il/review/data/heb/law/kns9_privacy.pdf
13.31.
הנהלת האתר רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות ככל שהיא פועלת על פי הוראות הדין. בכל מקרה בו יבוצעו המדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר
13.32.
בכל עת תוכל לעיין במדיניות הפרטיות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.
- תנאים נוספים
14.1.
נפלה טעות בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.
14.2.
החברה לא אחראית, ככל שיש כאלה, לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית (link). החברה אינה מתחייבת כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.
14.3.
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט בת”א-יפו.
14.4.
אין בהצגת החנויות, מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם, אופיים או טיבם ע”י החברה.
14.5.
רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לנכונות הפעולות.
14.6.
החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.
- מועדון לקוחות
15.1.
מובהר ומוסכם כי כל לקוח אשר נרשם לאתר נותן את הסכמתו המלאה להצטרפות למאגר הלקוחות של החברה ובכך למועדון לקוחותיה הן באתר האינטרנט והן בשאר חנויות הרשת
15.2.
מועדון הלקוחות הינו אישי ואינו ניתן להעברה. אדיקט נ.א בע”מ רשאית לשנות את תנאי החברות וחוג הלקוחות בכל עת ו/או להפסיק את מתן ההנחה בכל זמן נתון.
15.3.
מובהר, כי כאשר הלקוח מצטרף לשרותי האתר או כחבר במועדון הלקוחות של הרשת אשר ממלא פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי מהווה הסכמה של הלקוח לקבלת הודעות וחומר שיווקי שהרשת מפיצה ו/או תפיץ בעתיד באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות SMS או אימייל שיישלחו ישירות למכשירו הסלולארי/או לתיבת המייל של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון של הרשת.
15.4.
אדיקט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מסלול מועדון הלקוחות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
15.5.
יובהר כי כל מידע אודות חבר מועדון שיצטבר בקשר להיותו חבר במועדון יחשב לקניינה של אדיקט והחבר מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981.
15.6.
כל חבר רשאי לדרוש מאדיקט בכתב, כי פרטיו האישיים יימחק ממאגר המידע של החברה וכי תופסק פעולת הדיוור.
15.7.
אדיקט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה ובאתר האינטרנט של החברה
15.8.
החברות במועדון מיועדת ליחידים בלבד, והחברות, לרבות כל זכות מכוחה ולרבות כל הטבה אשר ניתנת מכוחה, הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.
15.9.
אדיקט שומרת לעצמה את הזכות לבטל חברות במועדון/לבטל זכאות להטבה עקב הענקת שימוש במועדון לגוף שלישי.